Szkoła Polska przy Ambasadzie RP w KUWEJCIE Szkoła Polska przy Ambasadzie RP w KUWEJCIE

Rekrutacja

 

Rekrutacja uczniów rozpoczyna się 1 maja, a kończy się 20 maja danego roku.

Zgłoszenie ucznia

Zgłoszenie ucznia do Szkoły Polskiej w Kuwejcie odbywa się w formie pisemnej.

Rodzice lub prawni opiekunowie ucznia składają do dyrektora szkoły następujące dokumenty:

  • Wypełniony Kwestionariusz Zgłoszeniowy Ucznia – załącznik nr 1,
  • Kopię Aktu Urodzenia,
  • Kopię Paszportu oraz ID,
  • Klauzulę Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych  – załącznik nr 2,
  • Oświadczenia – załącznik nr 3, 4, 5
  • Kopię ostatniego świadectwa z Polskiej Szkoły (nie dotyczy uczniów zgłaszanych do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej oraz Oddziału Dziecięcego),
  • Zaświadczenie o uczęszczaniu ucznia do lokalnej szkoły w Kuwejcie (nie dotyczy Oddziału Dziecięcego).

Dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną (jako załącznik) na adres: kuwejt@orpeg.pl

Legitymacje Szkolne

Uczeń szkoły posiada prawo do posiadania legitymacji szkolnej. Czytelnie wypełniony wniosek o jej wystawienie wraz z aktualnym zdjęciem w pliku JPG należy złożyć w formie elektronicznej u wychowawcy klasy w wyznaczonym terminie.

Do pobrania